woensdag 9 maart 2016

Een kleine verrassing voor mijn lieve tante...

Aangezien het al weer enkele weken geleden was dat ik nog eens iets gemaakt had, vond ik het een ideaal moment om mijn lieve tante die op ziekteverlof is, eens te verrassen.
Zogezegd zogedaan en zo moest dus eerst de basis gemaakt worden. Ik ging voor eenvoudige cupcakes (vanille en chocolade) want zo kon onze oudste zoon ook meehelpen met de mama...
Daarna het thema. Aangezien mijn tante op ziekteverlof is...was het al vrij snel duidelijk dat een deel van de cupcakes met een laagje "get-well" decoratie versierd zouden worden. Hier en daar wat ideeën opgedaa en zo begon ik deze namiddag aan enkele uren "boetseren". 
Aangezien niet alles rond ziek-zijn moest draaien en de lente/pasen voor de deur staat, vond ik het leuk om enkele cupcakes te versieren in dat thema. Zelf kreeg ik al een beetje lentekriebels naar het mooie weer, de bloeiende plantjes maar ook de vele chocolade die de komende weken langs de mondjes zal passeren...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten