maandag 21 maart 2016

A little bit of easter!

Volgende week is het weer Pasen. De voorbije weken knutselde ik met mijn kids al enkele leuke werkjes. Maar ook het oefenen met de rolfondant/marsepein mocht niet ontbreken.
Ik heb het deze keer wel redelijk simpel gehouden. Aangezien ik nieuwe uitsteekvormpjes (bloemetjes) gekocht had wilde ik deze ook eens uitproberen. Dus geen taarten of cupcakes deze keer, maar een simpele lekkere chocolademousse afgewerkt met kleine figuurtjes...


Voor de volwassenen heb ik het simpel gehouden. Gewoon een rond schijfje fondant/marsepein met daarop "Happy Easter" versierd met een krulletje en een klein bloempje. En dit in verschillende kleuren.




Voor de kids wilde ik toch een klein extra'tje doen. En wat mag er niet ontbreken rond de paasperiode??? "Een nijntje" zoals een dochtertje zou zeggen, een konijn!
Dus vond ik het wel een leuk tafereeltje als het leek alsof het konijntje aan het graven was voor worteltjes in de grond(chocolademousse), zie hier het resultaat!!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten